فروشگاه سی تیات
فروشگاه سی تیات

فروشگاه سی تیات

سایت ساز حرفه ای و ارزان

سایت ساز حرفه ای و ارزان

قیمت: 290000 تومان

با سلام
سایت ساز حرفه ای و ارزان قاصدک بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو دارای کنترل پنل کاملا فارسی و آسان ، کاملا داینامیک و پویا (CMS) با نازلترین قیمت ممکن .

همانگونه که می دانید کلا سایت به دو صورت طراحی می شود
1 - از صفر یا به قول برنامه نویسهای وب از بیس base
2 - استفاده از پروژه آماده ..
حال چه تفاوتی بین این دو سایت قرار دارد ؟

اکثر شرکتهای طراح وب یک یا چند پروژه آماده برای خود از قبل طراحی کرده و دارند که با سفارش مشتری یکم در ظاهر و امکانات سایت بسته به نوع درخواست مشتری تغییر ایجاد کرده و سفارش را ارائه می دهند به فرض مثال سایتهایی مانند سایتهای تبلیغاتی یا دانلود که اکثرا شبیه هم بوده و یک شرکت ممکن است بیش از 100 بار یک سایت را بفروشد .

دومین حالت طراحی یک سایت باز بسته به نوع سلیقه و با امکانات دلخواه مشتری از صفر نوشته می شود که این گونه سایتها برای تحویل دادن هم زمان بیشتری می برد .. مثلا 2 ماه یا بیشتر و هم قیمت بالاتری دارند .. مثلا اگر مثال اول به قیمت 2 میلیون تومان به فروش برسد ، همان سایت یا مشابه آن که از صفر طراحی شده 7 میلیون تومان هزینه می برد که این تنها به درخواست مشتری می باشد .

حال چه تفاوتی بین این دو وجود دارد ؟

اگر از نظر فنی بخواهیم به این قضیه نگاه کنیم که نیاز به توضیح طولانی و فراوان به دلیل تفاوت در برنامه نویسی و بهینه سازی سایت ( سئو ) و همچنین ابزارآلاتی که یک طراح حرفه ای برای مدیر سایت قرار می دهد می باشد که توضیح آن در این صفحه نمی گنجد اما به طور کلی می توان گفت :

چندان تفاوتی بین این دو سایت وجود ندارد چون اصل مطلب محتوای سایت است که توسط صاحب یا مدیر سایت نوشته یا پست می شود می باشد و برای اثبات حرفمان به فرض مثال سایتهای وبلاگدهی را در نظر می گیریم که همه از یک سورس می باشند ولی یک وبلاگ که مشتمل از چند صفحه یک وب سایت با ساب دامین مجزا می باشد ممکن است رتبه و بازدید بسیار بالایی داشته باشد ولی یک وبلاگ دیگر از همان سایت روزانه حتی یک بازدید هم نداشته باشد ..

اما سایتی که ما برای شما در نظر گرفته ایم :

همه این را می دانند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست .. اما سایتی که ما به شما هدیه می دهیم بالغ بر 10 برابر قیمت کنونی ارزش دارد ../ اما ما قصد این را داریم تا شعار هر ایرانی یک وب سایت را جامه عمل بپوشانیم ...
ما با نازلترین قیمت بهرینها را برای شما در نظر گرفته ایم !

هم اکنون ما با تجربه ای که داریم به خوبی می دانیم که سایت شما نیاز به چه امکاناتی دارد و ما مخصوصا امکانات کلیدی که هر سایت شخصی یا شرکتی باید داشته باشد را در سایت شما قرار داده و به غیر از آن ،امکانات بسیار دیگری مانند افزودن اسلایدشوها به همراه لینک ، افزودن بخش تبلیغات در سایت ، بخش ارتباط با مای سایت ،نظر سنجی ، عضویت و چندین امکانات دیگر قرار داده ایم تا سایتی با 10 قالب بسیار شکیل و کنترل پنل کاملا فارسی و همچنین بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو مانند گوگل را در سایت شما تعبیه کرده ایم .

نحوه سفارش :

در صورتی که سوالی دارید قبل از سفارش از طریق سایت مسبی سوال خود را مطرح کرده و ما تلفنی یا از طریق ایمیل سوال شما را پاسخ خواهیم داد ؛ نحوه سفارش به این صورت است که شما از طریق سایت مسبی سایت ساز را سفارش داده و وجه آن را به صورت آنلاین در سایت ( قاصدک ) که اطلاعات تماس و آدرس سایت پس از سفارش از طریق سایت مسبی قابل روئیت خواهد بود پرداخت می کنید .. سپس نهایتا ظرف مدت 48 ساعت سایت شما به همراه هاست و دامنه به صورت کاملا اختصاصی به شما تحویل داده خواهد شد ؛
قیمت سایت :
قیمت سایت 200 هزار تومان می باشد که روی مطمئن ترین فضای میزبانی ( هاست ) به همراه دامین که خود شما آن را تعیین می کنید با فضای بسیار بالا 15 گیگ و با لود بالا به همراه کنترل پنل مدیریت به شما از طریق ایمیل یا اس ام اس تحویل داده خواهد شد .
توجه :
پس از سفارش از طریق سایت مسبی ما برای خرید و تحویل هاست و دامین به کلیه اطلاعات شما نیاز داریم تا بتوانیم برای شما هاست تهیه کرده و سایت شما را بر روی آن نصب کنیم .. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشاوره رایگاه می توانید از طریق سایت مسبی با ما تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح کنید .

شمای سایت شما به صورت 3 ستونه و یا دو ستونه ( یک طرفه ) همانند سایت خود ما اما در 10 قالب مختلف که شما می توانید قالب دلخواه خود را تنها با یک کلیک انتخاب نمایید می باشد در صورت نیاز و مشاهده نمونه سایت می توانید از طریق ایمیل نمونه سایتها را مشاهده کنید .
پس از سفارش یا سوال نمونه سایت برای شما ارسال می شود .
پس از سفارش با شما تماس گرفته شده و در صورت نیاز راهنمایی و به سوالات شما پاسخ داده می شود .


خرید        سوال از فروشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.